søndag 21. mars 2010

Våren er her!

I dag var det så flott ute, at vi spratt ut døra så snart vi kunne!



















Det har regna MYKJE no eit par dager, så snøen er omtrent vekke. Og då sprett sikre vårteikn opp av bakken. Vi fann søte snøklokker på turen :)








































Sjå! Bakken er fri for snø, og klar for å bli grøn og frodig!







































Hegra står og soler seg! :)

















Ariel synast det var herleg å vere lenge ute i sola :)

                                             ♥♥♥

Og på toppen av alt har eg vore så heldig å få ein Sunshine Award av 
Jijjis Lune Hjørne (Trykk på linken for å kome til den fine bloggen hennar)
Tusen tusen takk! :) Det varmer, og eg set stor pris på det!


Eg vil gjerne gje den vidare til alle som er innom bloggen min idag! Fordi dokke fortjena det! :)

Ha ein strålande vårdag!

Klem frå Bjørg :-)

10 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å so herlege bilder!! Endeleg er det vår♥
Eg har sortert sokkar og held på å pakke ned vinterjakkene mine-ikkje at dei har passa på ei stund heller..men fekk ånda over meg no når det er so vårleg ute☺ Fram med litt lettare kle, juhu☺☺

Klem M♥

Hulda sa...

Å, dette var flott! Så skjønt å se bare bakker, fugler og blomster. Vakre vårtegn!

Aashildsvilla sa...

ååå så fint det er der du bor,og kor heldi du e som har vår..her nord er det 2 meter snø og veldi lenge til vårtegn...ønsker deg en fin søndag..klemm fra åshild

Lykkeliten sa...

Nydelig! For en utsikt!!
Ser ut som våren virkelig er kommet til dere ja=) Ha en fin søndag!

Randi sa...

Nyyyydelige bilder! Ja, er det ikke deilig at det går mot vår? Kjenner at det kribler i fingrene etter å komme i gang med litt hagejobbing, regner med å bli god kunde på Plantasjen i år:)
Ha en flott kveld!
Klem, Randi:)

mittliv75 sa...

fantastisk med slike små vårtegn, elsker at våren er på frammarsj... Ha en fin kveld.
Klem Anne Karin

Love Peace Pionies sa...

nydelig bilde av snøklokkene... må ut å se om de har kommet her også..
klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å so flott!!! Tru det va 195...eller 175...vart plutseleg litt usikker... :o/
Stolane står oppe i 2 etasje, må sjå på nr på trekket og hente i lager delen. Håpe det ordna seg!!

Klem M♥

Fru Ruud sa...

Deilig med våren!! For en utrolig fantastisk natur du bor i nærheten av, helt vanvittig fine bilder!!!
Klem Annette

Brennagjengen sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min :) Og så flotte bilder! Skikkelig vår hos dere! Sånn skulle gjerne jeg bodd også! Her i Oslo er det bare snø, glatt og grått ;)

Klem Ida

Related Posts with Thumbnails