fredag 2. juli 2010

Litt nytt/ gammalt...

Det blir ikkje gjort så mykje inne,
 når veret er så fint ute. 


Men eg har fått hengt opp ein wallstickers frå Panduro 
kjøleskapet


Dette for å pynte opp den ellers så kjedelege døra. 
Aller helst ville eg hatt eit Smeg kjøleskap
Men, men ;)


♥♥

Eg gjorde mange småkupp på bruktbutikken igår. 
Synast eg sjølv i alle fall ;)



Som de sikkert aner skal desse skifte farge
Er allereie i gong med saken ;)



Nokon som har ein ide til kva eg kan bruke denne hylla til? 
Det er egentleg ein tørkerullholder
Lurte litt på å bruke den som hylle på jenterommet og henge smykker på? 
Om nokon har gode idear vil eg veldig gjerne høyre :)


♥♥

Til slutt må eg vise dokke skiltet eg fekk frå Mamma og Pappa
 etter at dei har vore på tur.
Dei hadde tenkt på meg med ein gong dei såg det...

.....hmmmm..eg veit ikkje om eg skal vere glad eller fornærma ;) 
Men velger å ta det med ein god dose sjølvironi ;)

♥♥

Ha ein nydeleg fredag, 
og ei flott helg!


Klem frå Bjørg :-)

16 kommentarer:

Hulda sa...

Så flott! Så stilig med den klistreteksten på kjøleskapet. Skulle gjerne hatt et smeg-kjøleskap her også, hihi.. ;)

Flotte loppefunn du har gjort, tenker disse kommer til å bli supre med maling på seg. Håper å få se etterhvert. :)

Så fantastiske naturbilder du viste i forrige innlegg. Herlig med det gamle huset, fjorden og rosene. Ja, Norge er et vakkert land, fra fjell til strand. :)

Hulda sa...

ps. glemte helt å si at du har det jo så fint oppå kjøleskapet også. Flott den kurven!

Tovepia sa...

Her var det mange flotte ting som blir enda lekrere når du får tatt i sprayboksen:)
Skiltet til slutt var jo skikkelig artig, skulle hatt et slikt jeg også;)
Hylla kan jo brukes til de meste, smart med smykker.

Ha en flott dag videre og klem fra meg;)

Jijji sa...

Så bra idé å ha wallstickers på kjøleskapet! Hm... der fikk jeg noe å tenke på...

Synes skiltet var kult, jeg. Det hadde passet inn hos meg også;)

Ha en herlig helg!

Klem fra Jijji

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Smart å pynte opp eit kjøleskåp med tekst☺
Vi har stålkjøleskåp so veit ikkje om det blir so fint med tekst på...
Kan forøvrig nevne at eg fekk pakke frå HildeHeimdal idag med masse veggord so eg held på å gå amok her☺

Masse fine ting du har funne deg på brukten☺
Og gjett om dei kjeme til å bli fine ja☺☺

Er jo bere bra at nåken kjem med dei gode ideane so ta det som eit kompliment du☺☺

Kanskje du kan bruke den hylla til blonder på hobbyrommet ditt?
Og små glas med anna stæsj oppå?
Men smykker er og ein god ide☺

Klem M♥

Smått og Stort sa...

Oj oj så masse FINT du har funntet på brukt'n! Gleder meg til å se de ferdig malt :)
Den hylla blir knallfin med smykker og kanskje et par små hjerter på...? Er på hyllejakt selv- ikke lett å finne gitt.
klem fra Sissel

Randi sa...

Snakk om å være heldig med bruktbutikk-turen da:) Så mange fine ting du kom over! Synes det var en supersmart idè å bruke tørkerullhylla til å henge smykker på, gleder meg til å se hvordan den blir til slutt.
Ha en fantastisk helg!
Klem
PS; likte veldig godt det nye skiltet ditt:)

Siljes Hobbyrom sa...

Så mye fint du hadde fått deg!! Kommer til og bli superfine med ny farge ;)) Stilig skilt!

Hyllen hadde sikkert også vært fint på badet med et pyntehåndkle med monogram, eller kjøkkenet... Alt etter hvor det passer best :) Likte også idéen din med smykker, og blondene ;))

Ha en fin kveld!
Klem Silje

Ruths datter sa...

Det var masse koselig på en gang. Lekkert skilt du fikk. Artig å finne seg skatter på brukten. Spennende å se hva du gjør det til da. Kjøleskapet ble fint med den stickersen. Ønsker deg en super helg

Martilie sa...

Så masse flott du har funnet deg :)

Morro med nye prosjekt..

Nydelige bilder også i forrige innlegg -og for et flott fremskap, og ekstra kos at det er lagd av besten! Kjempeflott pyntet!

Nyt en deilig fredagskveld!

En flott sommerdag også hos oss..
Akkurat hjemme fra bursdag med deilige kaker!

Solskinnsklem

Jeanette sa...

Hei.
Har en liten ting til deg inne på siden min.
Klem J.

Katharina sa...

Sååå fine speil...et av de skulle jeg hatt over skjenken på badet..:))
Har ikke funnet noe der enda, men det kommer vel!
Takk for koselig kommentar fra deg.

Ha en flott helg!
Klem fra Katharina

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så mye fine ting du har fått tak i, gleder meg til å se bilder og bli inspirert. :) Hva slags spray bruker du på disse tingene ? Vet du har prøvd flere merker, men hvem er du mest fornøyd med ? ♥

Hyllen hadde vært perfekt til badet, håndkleholder med hylle over. :) Ellers er den sikkert super på hobbyrommet slikt det blir nevnt her. ;)

Ønsker deg og dine en nydelg helg ! ♥

God klem fra Anette

Barbros lille verden sa...

Så fint kjøleskapet ble!
Gleder meg til å se hvordan tingene dine blir forvandlet med spray :)
Syns ideen med å henge smykker på var god jeg! Både dekorativt og praktisk. Og så er det jo plass til diverse dill på toppen ;)
nattaklem fra Barbro

Lise Katrine sa...

Knall stiligt skilt, me like :)
Var komt mange gode idear til hylla di, bruke den til blonder m.m. var jo en veldig god ide :D
Men, tenkte på det at du kan henge krokar på stanga, veit dei har nokre på ikea som er store, men dei er i stål, so det blir vel feil farge ;)

Kos deg med omdanninga ;)

Karen sa...

Hehe - tøft skilt :)
Så mye fint du hadde funnet på bruktbutikken :)
Slikt som det speilet og den hyllen du hadde funnet, er ting jeg alltid leter etter når jeg er på skattejakt, men har til nå ikke funnet noe :(

Ha en finfin helg :)
*klem*

Related Posts with Thumbnails