fredag 8. april 2016

Olapult med minner

Olapulten som ufortjent har stått i kjellaren vår i mange år, 
har endeleg fått ny heim på gjesterommet. Planane har vore mange for dette flotte retromøbelet. Men det enda med at den fortsatt er urørt av målekosten. 
Med tida har eg lært at gamle møbler ofte er finast slik dei er.

Pulten bær preg av eit langt liv. Klistermerkene 
har eg skrapt vekk, men dei slitte detaljane liker eg godt!
Det er familieminner heilt frå då Pappa var liten.
Det kan ikkje målast vekk, synast eg!

Rammer frå bilderammer.no, plakat frå kunstbilder.no
kart frå car boot sale i England og tapet frå Ellos.

Det er fredag og eg har funne fram vinglaset og sit 
godt plassert i sofaen. Livet er heilt ok ;)

Ha ein fin kveld du og!

Klem frå Bjørg :-)

5 kommentarer:

vintageandart sa...

Your retro style desk works perfectly in this space...it looks wonderful.

Reserl sa...

This Pult is very nice, it looks beautiful
Greetings from Tatjana

amo sin blogg sa...

Så flott å sjå ein slike skrivepult
i original form.
Bra at du ikkje mala den !!
Den er skikkeleg verdfull.

God helg frå Anne-Mari

Unknown sa...

Ahhh, så lekkert. Flott at den får være slik den er, nydelig:-)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Rålekker :)

Related Posts with Thumbnails